Pályázatok

KYAT Group kommunikációs ügynökség keresi megújult logóját!

Logó design
-
KYAT Group
120.000 Ft
Hátravan:
9 óra 58 másodperc
Követő: 58
KYAT

Megbízó

7

Hozzászólás

59%

Értékelt koncepció

46 perc 42 másodperc

Utolsó aktivitás

Promotálás
Pályázat promotálásaA pályázatról írunk egy hírlevelünkben, és a közösségi média felületeinken fizetett hirdetésként is beszámolunk róla.

Koncepciók (76)

Anonymous
Beküldve: 2018. 12. 10.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 12. 10.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 12. 09.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 12. 09.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 12. 09.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 12. 08.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 12. 08.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 12. 08.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 12. 08.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 12. 08.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 12. 08.
?
?
-
Anonymous
Beküldve: 2018. 12. 08.
?
?
-

Oldalak

Feladat leírása

Piaci helyzet: 

A Kyat Group kommunikációs ügynökség 4 éve van jelen a piacon. Event és kommunikáció területén valósítunk meg integrált projekteket, rengeteg elégedett ügyfél, magas színvonalon megvalósított kommunikációs és rendezvényes projekt van a hátunk mögött. A piacon egyedülállók vagyunk szakmaiságunkkal, maximalista hozzáállásunkkal és munkatársak tapasztalatait tekintve.
Ha szeretnénk meghatározni, hogy kikhez hasonlítjuk magunkat, kikkel dolgozunk azonos platformokon, akkor ezeket említenénk: HelloEvent, HD Group HPS, Roxer, Red Lemon, Mito, Noguchi, Brandfizz

Feladat leírása

Megbízó bemutatása: 

Milyen is a KYAT Group?
4 éve sikeres kommunikációs ügynökség, tele lelkes, elhivatott, magas szakmai tudással rendelkező emberekkel.

Rebranding – miért és hogyan?
A cég 4. szülinapja alkalmából szeretnénk a KYAT márkát rebrandingelni, új köntösbe burkolni és jobban megkülönböztetni a cégen belül folyó egyes tevékenységi köröket. 4 albrandet különböztetünk meg, ezzel szeretnénk specifikálni azokat a területeket melyekben a legjobbak vagyunk.

A cég felépítése:
A KYAT Group tevékenysége a kommunikáció köré szerveződik. A KYAT Group 4 albandje egy-egy területre fókuszáló szolgáltatásokat biztosít, az albrandek a következők:
- KYAT Event – profil: rendezvényszervezés, corporate és állami ügyfelek egyaránt, összetett, integrált szolgáltatás, nagy volumenű projektek.
- KYAT Strat – profil: kommunikációs stratégiatervezés, integrált komm. stratégiaalkotás, tanácsadás
- KYAT PR & comm – profil: PR és kommunikáció
- KYAT DMC – profil: corporate turizmus, illetve desztinációhoz köthető corporate eventek, teambuildingek

A pályázatunk kiírásával célunk, hogy megtaláljuk a KYAT Grouphoz illő fő logót, s ennek az albrandekre formált mutációit.

Feladat leírása

Feladat: 

Amit kapni szeretnénk:
- univerzális logó a KYAT Group részére + 4 albrand részére külön logó mutációk
- Kyat Group logó: A logóban jelenjen meg a fő motívum (K betű motívumot felhasználva) illetve jelenjen meg a KYAT Group név,
- a K betű egy hangsúlyosan kiemelt betű, amit külön logóként is szeretnénk használni;
- az albrandek logói:: KYAT Event, KYAT Strat, KYAT PR x comm, KYAT DMC (ebben már csak a K event, K strat, K pr.comm és K dmc jelenjenek meg);
- az egyes albrandeket ne színekkel különböztessük meg, sokkal inkább a K utáni szöveg (event, strat, pr.comm és dmc) betűtípusával. A K motívum mindegyiknél felismerhető legyen, ezzel is biztosítva a felismerhetőséget, megjegyezhetőséget.
- forrásfile, vektorgrafika szerkeszthető formában átadva további felhasználásra (nyertes pályázat esetén)
- rövid prezentáció, az ötlet képi levezetése (nyertes pályázat esetén)

A végeredményünk a KYAT group logója + 4 db logómutáció a KYAT Group albrandjeihez, a fent leírt módon.

Fontos, hogy a KYAT group K betűjének logóját tudjuk használni az albrandeknél, és ezt egységesen tudjuk megjeleníteni.

A grafikai tervezéshez szükséges paraméterek

Kötelező elem:
Kiindulási alap a KYAT kezdőbetűje, a K szerepeltetése. A K formából kiindulva szeretnénk kreatív ötleteket látni, a K legyen a fő motívuma a logónak. Lehetőleg a K betű maradjon kiolvasható.

* A pályázókat kérjük, hogy csak jogtiszta, saját szellemi termékkel induljanak a pályázaton. A nyertes pályázat benyújtóját a pályázat lezárultával kérjük, hogy nyilatkozatával erősítse meg, hogy a leadott pályázati anyag saját szellemi termék, melyhez kapcsolódóan jogot harmadik fél nem formálhat.

Feladat leírása

Célkitűzés: 

Milyen logót szeretnénk?
- Könnyen felismerhető
- Egyedi, markáns
- A kommunikációs szakmában megjelenő legújabb arculati trendeknek megfelelő, sőt még jobb ha ezekből kiindulva előremutató
- Újszerű, figyelemfelkeltő, menő

További inspiráció a tervhez:
- K betűvel játék;
- Social media felületeken is jól használható, praktikus logó (akár kör alakban jelenjen meg a K betű);
- egyszertű, letisztult, modern formák;

színeiben kapjunk mutációkat: átmenetes, illetve hagyományos színeket is, amelyek illeszkednek a tevékenységünkhöz, identitásunkhoz.

Feladat leírása

Célközönség: 

Kik a célcsoportjaink?
Leendő love-projektjeink esetében kommunikációs ügynökségünk megbízója B2C tevékenységet folytat, ismert termék van mögötte. Pl.: olyan nagy love-brandek, gyártók, szolgáltatók, mint a Vodafone, Apple, Samsung, H&M, DM, Tesla, SpaceX, Jaguar, TEVA, Microsoft.

Inkább a prémium szegmensben, A és AB kategóriában forgalmazza a termékeit.

- Konkrét profilok a meglévő és leendő ügyfeleinkre:
- divatmárkák;
- autómárkák;
- autó- és motorsport piaca;
- luxusmárkák (pl. szállodaláncok);
- glamour vonal - szépségipar, kozmetikai ipar stb.;
- lifesytle vonal és annak piaca;
- média: divat és bulvár magazin eseményei; tv-s események (pl szülinapi zsúr, sajttáj, celebzsúr stb.);
- innovatív cégek;
- tech vállalatok;
- telekommunikációs cégek;
- feltörekvő start-upok.

Feladat leírása

Ígéret/támogatás: 

Stílus / Hívószavaink pontban összefoglalva lentebb.

Feladat leírása

Márka jellemzése: 

MILYEN A KYAT GROUP?

Cool
Ügynökségünk trendi, szexi, fiatalos, divatos, dinamikus, energikus. Fesztelen hangulat jellemez minket, ugyanakkor a szakmai professzionalizmus mellett sem megyünk el.

Szakértő
Büszkék vagyunk csapatunkra, kollégáinkra. A maga szakterületén mindenki kiemelkedően teljesít, a professzionális szemlélet egyesül a precizitással és a pontossággal. Ezért a cégünk stabil lábakon áll.

Stabil
Tervezhető, stabil, szabályozott – cégünk ezen értékek mentén szerveződik. Jól működő szervezet, felelősségteljes és céltudatos vezetőséggel.

Támogató
És a jó vezetőség tudja, hogy a munkahelyi légkört meghatározza a dolgozókhoz való hozzáállásuk. Ezért támogató, szabályozott, tervezhető hátteret biztosítanak, melyben a csapat ki tudja bontakoztatni kreativitását és ki tudja hozni magából a maximumot.

Folyamatosan fejlődő
Éppen ezért vagyunk képesek folyamatosan fejlődni. Az arculatváltásunk is ezt a célt szolgálja.

Feladat leírása

Médiaterv: 

Felületek, ahol az arculat később használatra kerül:
honlap, social felületek, belső anyagok és dokumentáció, névjegykártya, print és online felületek

Feladat leírása

Stílus: 

Szeretnénk vizuálisan is átadni a cég alapelveit és a ránk jellemző hangulatokat.

HÍVÓSZAVAINK – Mit szeretnénk sugallani magunkról a logó által is?
- Milyen a KYAT-like? – cool, felszabadult, fiatal, szexi, divatos, energikus;
- A cégnél dolgozók jellemzői – kreatív, karakteres, szakértő, igényes, precíz, kiemelkedő, pontos, minőségi, szorgalmas munkatársak;
- A cég jellemzői – stabil, szervezett, technokrata;
- Milyenek vagyunk, mint munkahely - emberközeli, támogató, motiváló, összetartó közösség, folyamatosan fejlődő, megújuló.

Feladat leírása

Kerülendő: 

sematikus, túl bonyolult, túl színes, csak bizonyos trendekhez illeszkedő, túldíszített, sablonos, igénytelen.

Feladat leírása

Egyéb ismérvek: 

Inspirációnak csatolunk pár nekünk tetsző irányt a K betűre, amelyek csak inspirációként szolgálnak, és sem másolni, sem a magunkénak feltüntetni nem szeretnénk ezeket

Feladat leírása

Fórum

Tisztelt Megbízó a pályázattal és a brieffel kapcsolatos kérdéseket nem privát email címre kellene küldeni, hiszen akkor aggályossá válik a kreatívok anonimitása. Ezért van a fórum hogy itt folyjon a kommunikáció.

Szia Bordi, köszönjük az észrevételed, közben ezt módosítottuk is, ide várjuk a kérdéseket! Köszönjük!

Kedves Megbízó!
Inkább a lekerekített, vagy inkább a szögletesebb (geometrikusabb) formákat preferálja?

Előre is köszönöm

Kedves FelixT! Mindenféle kreatív megoldása nyitottak vagyunk. Köszönettel, KYAT Group csapat

Kedves Megbízó!
Tervezik esetleg a közeljövőben, hogy értékelik az eddig beérkezett koncepciókat? A kreatívok felé jó visszajelzés a munkájuk módosítása szempontjából.
Köszönöm.

Kedves Megbizó!
Én is erről szeretnék érdeklődni.
Nagyon fontos lenne a visszajelzés.Hogy lássuk, hogy jó úton haladunk-e, vagy dolgozzunk ki esetleg 1 másik koncepciót.Köszönöm

Kedves FarkasV!
Kaptunk már olyan terveket, melyek megközelítik az elképzeléseinket. A briefben alapos leírásokat találsz a stílust illetően, illetve csatoltunk képeket is inspiráció gyanánt. Kérlek tanulmányozd át ezeket, és ha további kérdésed van jelezd!
Köszönettel:
KYAT Group

Kedves JS!
Már érkeztek be olyan vonalak, melyek közel állnak az elképzeléseinkhez.
A pályázat lezárultával küldünk értékelést a kiválasztott munkák készítőinek.
Köszönettel,
KYAT Group

Kedves Kreatívok!

A pályázat határideje kitolódott.

Kedves Megbízó!

A pontozás minden munkánál kötelező lesz, így már csak ezért is érdemes folyamatosan végezni. Emellett a pályázat lezárultával már csak a majdani shortlistre választott munkák lesznek szerkeszthetők, ezt vegyék figyelembe a kommunikáció ütemezésében.

Kedves Kreatívok!

Először rosszul állítottuk be a határidőt, december 10. a helyes.

Kedves Megbizó!
Sejtettem.De a többi emberrel eg így nem korrekt.Tervezgetünk, tervezgetünk, holott meg lehet, hogy felesleges.Kérem segítse munkánkat.

Kedves JS!
Igyekszünk mielőbb visszajelzést adni, addig is köszönjük a türelmed!
Szép estét,
KYAT Group

Fórum (13)